Thursday, May 1st 2025, 1:37am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Date of registration: Apr 22nd 2002
Quoted
Original von Shirley Schmidt
Bei Tests der Corvette C6 muss man insofern auch immer drauf Acht geben, welche Variante getestet wurde; dass die Automatikvariante anders abgestimmt ist und sich damit deutlich anders fährt, wissen nur die wenigsten (steht auch nirgends).
Date of registration: Nov 24th 2003
Bike: RS 125 1995(MP), RSV (RR)
Location: FFM / Stuttgart
Quoted
Original von O.mus
@odske: letztens als ich von bregenz vom tanken kam isser ganz easy auf 220 gekommen.
Bräuchte halt mal ne freie AB um zu testen was geht, da der aber schon ordentlich öl braucht kanns auch schon der schleichende motortod sein (was mich aber verwundern würd da mein pa den zwar getreten aber immer schön warmgefahren hat).
*Dirty old Man*
This post has been edited 1 times, last edit by "Cossie" (Sep 4th 2007, 12:48am)
*Druffie*
Date of registration: Apr 4th 2006
Bike: Aprilia RS Bj `97, Yamaha RD 350, Kawasaki ZX-7RR
Location: Gütersloh-/ Detmold