Thursday, May 1st 2025, 4:08pm UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Date of registration: Mar 11th 2004
Bike: CBR 600 PC35, Kilogixxer K2, WDB 203.061, WDB211.052
Location: Rastatt, Berlin
Das_Kind
Date of registration: Jun 22nd 2004
Date of registration: Mar 11th 2004
Bike: CBR 600 PC35, Kilogixxer K2, WDB 203.061, WDB211.052
Location: Rastatt, Berlin
Technik ist den potenziellen Käufern bei dem Segement egal, hauptsache hip.
Anders kann ichs mir nich erklären warum sogar Autozeitschriften Penis Motoren wie den 2 Zylinder in den Himmel loben. Der Leserschaft gefällts anscheinend.
Keine Leistung keine Laufkultur kein Sound aaaaber nen halben Liter weniger Verbrauch. Das hat sofort einen Innovationspreis verdient.
Date of registration: Mar 11th 2004
Bike: CBR 600 PC35, Kilogixxer K2, WDB 203.061, WDB211.052
Location: Rastatt, Berlin
ohhhh bitte nicht schon wieder. Ich glaube du hast das schon 1000x hier geschrieben. Wieso wirst nicht direkt Ingenieur, Vertriebler und Controller für nen großen Automobilkonzern wenn die alles so falsch machen?
This post has been edited 1 times, last edit by "CBR600-Power" (Nov 22nd 2012, 12:13pm)