Saturday, September 20th 2025, 10:06pm UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
This post has been edited 1 times, last edit by "NSR-Racer" (Jun 23rd 2002, 3:02pm)
Quoted
Original von NSR-Racer
nein, das is die normale nsr- blackbox, das is des teil, mit dem drehknopf, wo man die drehzahl einstellen kann!
das is nur nen schwarzes kabel für die batterie dan, und nen rotes, was an eins von den tausend kabeln vonner cdi muss!
Quoted
Original von Wicked
weniger rauchen, mehr geld für chickenburger haben!
Date of registration: Sep 8th 2001
Bike: GSX-R 600 K1
Location: Rotenburg/ W. - Niedersachsen
Quoted
Original von Mr.Kolbenfresser
ja aber inrgendwei muss die ja einstellen !und du hast gesagt das se nur von 1000 -10000 geht ! und ganz offen geht net oder wie ???
MFg auspuffmann
Date of registration: Sep 8th 2001
Bike: GSX-R 600 K1
Location: Rotenburg/ W. - Niedersachsen
Quoted
Original von NSR-Racer
also, in der anleitung steht, das es ein balau/ gelbes kable von der CDI sein MUSS!
aber dieses verschissene dreckskabel ist nicht dran an meiner cdi!![]()
xtc-fux, regelt das teil auch im leerlauf ab, oder nur bei der fahrt?