Saturday, June 21st 2025, 1:25am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Quoted
Original von Freddy2k
rennschaltungen sind in der regel immer andersrum weil wie willst du sonst bei ner großen schräglage hochschalten wenn der stiefel net zwischen mopped und straße passt...
Date of registration: Oct 21st 2001
Bike: KTM LC4'01 SM, BMW 327i Drifter, CBR 900RR Firbelade '01, VTR1000 Firestorm '98
Location: Ulm-Heidenheim
Quoted
Original von Dirtrider
Das hab ich aber jetzt noch nie gehört!!! Und wann musst Du bei extremer schräglage hochschalten? Das glaub ich jetzt eigentlich erst wenn ichs gesehen habe, nicht das ich glaube du erzählst scheisse, aber sowas kommt mir sehr sehr spanisch vor. Hab schon viele "Rennbikes" gesehen, aber ne umgekehrte Schlatung hatte da niemand!
Ungläubige Grüsse
Dirtrider
This post has been edited 1 times, last edit by "Freddy2k" (Apr 30th 2002, 10:52am)
Date of registration: May 9th 2002
Bike: KTM LC4 400 EGS (Bj. '97)
Location: Fünfseenland