Monday, June 16th 2025, 2:17am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
*Ruhrpott-Pole*
This post has been edited 1 times, last edit by "Rossifumi" (Aug 3rd 2002, 7:51pm)
Quoted
Original von SM-Fan
... in die kleine lustige dose tust du das Bremsöl einfüllen!!!!!
This post has been edited 4 times, last edit by "-nSr.AVALON-" (Aug 3rd 2002, 8:40pm)
Date of registration: Sep 3rd 2001
Bike: GSX 600F 86PS*sold*
Location: MV NBG, Friedland...Gera
fwmone
Unregistered
Quoted
Original von crack brained
aber die japaner haben ja fast alles in 400cc ausführung ....
siehe: Hornet, SV, Fazer...
Wieso eigentlich ???warum werden die nich bei uns angeboten is die nachfrage etwa so gering
)
Date of registration: Sep 1st 2001
Bike: VTR 1000 SC36, DT125R , Toyo Celica T20
Location: Oldenburg
Quoted
Original von fwmone
In Japan gibt es eine spezielle Führerscheinklasse für Motorrad unter und über 400 cm³. Über 400cm³ soll scheinbar recht schwierig sein.
Deutschlehrer
Date of registration: Sep 5th 2001
Bike: Honda NS125R, Yamaha TZR Belgarda, Honda MT8
Location: Langenfeld(nähe Köln)
Quoted
Original von TheChris
hab mal gehört, dass man dort ne 300 kg maschine, die umgefallen is hochheben können muss...