Saturday, June 21st 2025, 8:29pm UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
* Ostmeister *
This post has been edited 1 times, last edit by "Gixxer85" (Aug 11th 2002, 5:10pm)
Date of registration: Apr 10th 2002
Bike: Yamaha R6 RJ11 2007 | BMW e36 328i Cabrio
Location: Saarland
* Ostmeister *
Quoted
Original von MasterRIP
aso..
wie isn das mit der AS
gibts die auch irgendwo komplett, will mir da nich alle teile einzeln aufschreiben un bestellen
un passt die 100% an jede RS?
hab rotax 122 und noch 15ps krümmer, aber die AS wär billiger wie die normale, von daher intressant :)
Date of registration: Apr 10th 2002
Bike: Yamaha R6 RJ11 2007 | BMW e36 328i Cabrio
Location: Saarland
Quoted
Original von mofarossi
ja aber wer "normal" fährt, fährt immer oberhalb von 7000upm,und da hat mann ohne as schon mehr leistung als ohne!
PS:ich habe die erfahrung gemacht das meine rs so 8000am wohlsten läuft das heisst
-geringster sprit verbrauch
-geringster verschleiss
-gute temperatur
* Ostmeister *
Quoted
Original von mofarossi
sorry hab mich verschrieben,das sollte heissen: selbst da hat mann schon mehr leistung ohne as als mit noch zuer as:
* Ostmeister *
Quoted
Original von mofarossi
ja aber wenn mann richtig beschleunigt fährt mann mit so 8500upm-13000upm und da ist die as egal da sie so oder so offen ist.
Date of registration: Apr 10th 2002
Bike: Yamaha R6 RJ11 2007 | BMW e36 328i Cabrio
Location: Saarland