Monday, May 12th 2025, 10:02am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Date of registration: Jul 19th 2002
Bike: schwarze Suzuki SV 650 N 2004
Date of registration: Apr 5th 2002
Bike: Honda Hornet 600 -- Sachs Roadster 125 V2 -- Suzuki SV650S -- BMW F650CS
Date of registration: Sep 4th 2001
Bike: Honda NSR ´01
This post has been edited 1 times, last edit by "Com.Raphaezer" (Sep 21st 2002, 11:19am)
Rollertoeter
Unregistered
Date of registration: Jul 21st 2002
Bike: Scheiss Wetter also nix...
Date of registration: Sep 1st 2001
Bike: Kawasaki ZXR 400 - VW Polo 86c
Quoted
Original von Rollertoeter
ich finde die maschine sieht extrem geil aus
also im gegensatz zur neuen R1 oder Ninja
die R1 geht ja noch , aber die NINJA ist ja zum kotzen
die Honda ist auch nicht schlecht
also von den "neuen" Maschinen , finde ich bisher diie neue Suzuki echt am geilsten , die sieht für mich immernoch , wie eine richtig rennmaschine mit vollverkleidung aus , nicht wie die R 1 bei der der Zylinder rausguckt , fast schon wie bei einem BMW
die Honda sieht aber auch nicht schlecht aus
das einzige schlechte an der neuen GSX , finde ich ist , das die Front , der Hayabusa , zu änlich aussieht , man kann die beiden maschinen fast nichtmehr unterscheiden , voneinander , ausser man sieht sie von der seite
also ich fand schon die Hayabusa vom Design her , extrem geil