Thursday, August 14th 2025, 8:03am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Date of registration: Jul 4th 2002
Bike: 610er Italo Dampfhammer
Location: WELTSTADT HÜCKESWAGEN (Nähe Wuppertal)
Date of registration: Sep 1st 2001
Bike: 7 x NSR 125 JC20, 2 x XTC 125 2T, Yamaha TZR 250 2MA, Piaggio NRG 50 eXtreme LC
Location: Siegburg
Quoted
Original von Speedfreak TDR
*denk*
80iger also - mhhhh -
Ford Garanade
Opel Commodore (ok, is älter aber trotzdem)
Opel Ascona B
Karman Giah
Deutschlehrer
Date of registration: Sep 5th 2001
Bike: Honda NS125R, Yamaha TZR Belgarda, Honda MT8
Location: Langenfeld(nähe Köln)
Kalendermod
Date of registration: Aug 29th 2002
Bike: Honda CB 125 J, für Strasse, Hercules XE9 für Piste Chrysler Voyager für Family
Location: Augsburg
Date of registration: Sep 1st 2001
Bike: 7 x NSR 125 JC20, 2 x XTC 125 2T, Yamaha TZR 250 2MA, Piaggio NRG 50 eXtreme LC
Location: Siegburg
Quoted
Original von Xpressman
@thomas:
bei dir kommt immer mehr der Fordhasser durch....![]()
Aber der Scirocco is ne gute Idee, is günstig ranzukommen und man hat auch nen gute Ersatzteillage, weil die oft unterwegs waren damals. Außerdem kann man da auch Modellübergreifend arbeiten, weil viele Teile vom Scirocco, z.B. Motor, auch in anderen Modellen verarbeitet wurde...
Also ein top ausgefallenes und gutz zu erhaltendes Auto....
Is ne engere Überlegung wert, würde ich sagen....