Monday, August 11th 2025, 9:02am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
This post has been edited 2 times, last edit by "xtc-berlin" (Jun 23rd 2007, 5:23pm)
Quoted
Original von SETO
solltest das mit dem 100 oktan rotz da rausnehmen das ist nämlich nicht besondern gut für die kleinen motoren![]()
SETO
Unregistered
"so weit ich gehört habe..." sehr fundierte Aussage! ...genau das Gegenteil ist nämlich der Fall
Quoted
Original von SETO
soweit ich gehört hab, sollen die meisten motoren dadurch nicht sonderlich besser laufen ganz im gegenteil ehr unruhig etc. und die 100 oktan sollen nicht besonders gut für solch kleine motoren sein.
ich kann auch nur erfahrungsberichte von freunden und anderen foren beziehen. wenns nicht so ist, sorry mein fehler...