Thursday, June 19th 2025, 6:42am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
DIRTY-PATRICK
Unregistered
Date of registration: Sep 1st 2001
Bike: Cagiva Supercity und Sachs ZX, beide offen
Location: 943 Bogen bei Straubing (Niederbayern)
Date of registration: Oct 19th 2001
Bike: Vespa P80X@221ccm, Vespa V50@133ccm, Ducati Monster 600
Quoted
Ausserdem: Die einzige Möglichkeit, über den Kolben etwas zu tunen, ist eine grössere Kompressionshöhe. Das gleiche bewirkt aber auch schon ein abgedrehter Zylinderkopf/Brennraumdeckel!! Aber immer drauf achten, dass Kompression und Quetschspalte sich im Rahmen bewegen!
Date of registration: Oct 19th 2001
Bike: Vespa P80X@221ccm, Vespa V50@133ccm, Ducati Monster 600
Date of registration: Oct 19th 2001
Bike: Vespa P80X@221ccm, Vespa V50@133ccm, Ducati Monster 600
Date of registration: Sep 1st 2001
Bike: Cagiva Supercity und Sachs ZX, beide offen
Location: 943 Bogen bei Straubing (Niederbayern)