Sunday, October 19th 2025, 9:23am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Date of registration: Dec 10th 2001
Bike: Triumph Tiger 800XCSE, Honda Varadero 125, MZ RT 125, Suzuki RV 50
Location: Wien
This post has been edited 1 times, last edit by "cptnkuno" (Sep 20th 2004, 9:19pm)
*Hopfen- & Malz-Verlierer*
Blackrider
Unregistered
Quoted
Original von euer
Da muss nun aber noch das Ventilspiel eingestellt werden.
Date of registration: Dec 22nd 2003
Bike: Varadero125 *verkauft* ; zzr600 *verkauft*; Suzuki SV 650S K3; Yamaha SR 125
Date of registration: Dec 10th 2001
Bike: Triumph Tiger 800XCSE, Honda Varadero 125, MZ RT 125, Suzuki RV 50
Location: Wien
Quoted
Original von Uygar
weiß denn einer wie viel die 1000er, 4000er kostet?
ich muss morgen mein bike zur 1000er abgeben![]()
Date of registration: Dec 10th 2001
Bike: Triumph Tiger 800XCSE, Honda Varadero 125, MZ RT 125, Suzuki RV 50
Location: Wien
Quoted
Original von Kingmueller
240 ist sehr viel..
Dann muss aber schon was dran gewesen sein...
Bei mir war's immer nur ein kurzer Check..
Kettensatz/Bremsen oder son Kram hab ich nie zusammen mit der Inspektion gemacht
Normal sind 1,5-2std. Arbeit (Stundenlohn ca 50€)
Öl+Filter+Dichtung (so um die 10 Euro)
evtl. Kleinmaterial (allerhöchstens 10 Euro)
This post has been edited 1 times, last edit by "cptnkuno" (Sep 21st 2004, 11:04pm)
Date of registration: Jun 26th 2004
Bike: Hyosung Naked 125
Location: Hamburg... lebe aber in Hessen
Störtebecker
Unregistered
This post has been edited 1 times, last edit by "Störtebecker" (Sep 22nd 2004, 10:58pm)