Sunday, September 14th 2025, 8:42pm UTC+2
You are not logged in.
This post has been edited 1 times, last edit by "insider88" (Dec 23rd 2004, 10:10pm)
SETO
Unregistered
This post has been edited 1 times, last edit by "SETO" (Dec 23rd 2004, 11:14pm)
This post has been edited 1 times, last edit by "insider88" (Dec 24th 2004, 9:19am)
SETO
Unregistered
Date of registration: Sep 1st 2001
Bike: VTR 1000 SC36, DT125R , Toyo Celica T20
Location: Oldenburg
This post has been edited 1 times, last edit by "insider88" (Dec 24th 2004, 11:45am)
Date of registration: Sep 1st 2001
Bike: VTR 1000 SC36, DT125R , Toyo Celica T20
Location: Oldenburg
Quoted
Original von insider88
Mal was anderes: Habe mal gelesen, dass das letzte Modell der ZX9-R
noch recht bequem gewesen sein soll. Stimmt das? Ist das auch bei der 6er-Ninja (das Modell, das der aktuellsten 9er am ähnlichsten sieht) genau so? Was wären so Mindestpreise für dieses Modell der 6er oder gar für die 9er? Ich stehe nämlich mehr auf Sportler, aber mein Vater, naja Ihr wisst ja, wie das so ist...
This post has been edited 1 times, last edit by "marwin" (Dec 24th 2004, 12:15pm)
Date of registration: Mar 21st 2004
Bike: 3/4 Gixxe, Kilo Gixxe, Schwalbe, Simson SR50, Piaggio Free , Auto: BMW 320i (e46), Ibiza 6K
Location: Stuttgart
Quoted
Original von Flohot
glaubt mir, was im fahrzeugschein bei der vmax steht muss nicht immer stimmen. das was auf dem tacho steht stimmt, sonst bräuchte ich keinen..
Date of registration: Sep 23rd 2001
Bike: Suzuki GSX 750 '01, Peugeot 406
Location: Westerwald