Tuesday, August 12th 2025, 10:11am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Quoted
Original von Steven
also lieber mal nicht mit gewalt. bohr ein loch rein, saug die tine ab, lass trocknen nen tag oder so wenns leer ist und dann mit gewalt.
Date of registration: Mar 11th 2004
Bike: CBR 600 PC35, Kilogixxer K2, WDB 203.061, WDB211.052
Location: Rastatt, Berlin
Date of registration: Mar 11th 2004
Bike: CBR 600 PC35, Kilogixxer K2, WDB 203.061, WDB211.052
Location: Rastatt, Berlin
Quoted
Original von Steven
also lieber mal nicht mit gewalt. bohr ein loch rein, saug die tine ab, lass trocknen nen tag oder so wenns leer ist und dann mit gewalt.
This post has been edited 1 times, last edit by "schmandi" (Feb 2nd 2005, 2:32pm)
Date of registration: Jun 2nd 2002
Bike: Yamaha Fazer 600, Aprilia RS 125 Grün Metallic
Location: Uelzen 29525
Quoted
Original von Top-eagle
gs ist nur die bezeichnung für den motor, richtig heisst das modell rs, so gesehen gibt es kein gs-modell.
in der etx dürft denk ich mal kein 123er drinne sein sondern ein 122er, der wird ja ab 97 verbaut, zumindest bei der rs.