Friday, September 19th 2025, 5:03am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
*** Richie Rich ***
Date of registration: Nov 15th 2004
Bike: ehemals Mito jetzt Ducati ss750i.e. Auto: BMW m3 e93 / BMW 118d GESUCHT: MEINE MITO !!! Neu: gelbe duc
Location: Hamburg
Quoted
Original von DerGeneral
@mitolenn
Woran erkennst du bitte dass der Motor fertig is?
SETO
Unregistered
Quoted
Original von sKip 2 my Lou
könnte man da ma n kollegen vom dekra mitnehmen das der ma überptüft wie es um die maschine steht? wenn ja wie teuer wäre das?
*Hopfen- & Malz-Verlierer*
Quoted
Original von sKip 2 my Lou
ATM ?![]()
![]()
This post has been edited 1 times, last edit by "Smoki" (Jun 27th 2005, 10:30pm)
SETO
Unregistered
Untoaster
Unregistered
Quoted
Original von Smoki
Klar sin die höher Belastet.
I.d.r macht man das bei Probefahrten doch so: Motor an und dann Vollgas. Ein 4-T steckt sowas viellicht noch weg aber vorallem beim 2-T würd ich sagen dass das nicht so prickelnd ist für den Motor.
Date of registration: Dec 10th 2001
Bike: Triumph Tiger 800XCSE, Honda Varadero 125, MZ RT 125, Suzuki RV 50
Location: Wien
Quoted
Original von SETO
wat iss eingentlich wenn man die zerkloppt?
muss man den schaden übernehmen oder sind die vollkasko versichert