Friday, May 9th 2025, 12:08am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Date of registration: Mar 19th 2004
Bike: Reiskocher und Reisbrenner
*Hopfen- & Malz-Verlierer*
Date of registration: Mar 19th 2004
Bike: Reiskocher und Reisbrenner
This post has been edited 1 times, last edit by "Champion" (Jul 5th 2005, 9:13pm)
Quoted
Original von Troy Remmington
ich find rosa kein bisschen schwul und frauen stehen drauf
zumindest in discos die richtigen frauen nach denen man sich auch wirklich umdreht![]()
Das_Kind
Date of registration: Jun 22nd 2004
Quoted
Original von Champion
Na ja, Prada würde ich schonmal nicht tragen, weil eh jeder denkt es ist vom Polenmarkt...
D&G geht so, habe ich nen Pullover.
Versace ist das selbe wie Prada, ist doch eh alles gefälscht...:)
Joop trage ich grundsätzlich immer
Ich habe eigentlich nur Joop Jeans...
Und ich zahle dafür sicher nicht 150€, eher ein Drittel davon, wenn man die richtigen Läden kennt...
This post has been edited 1 times, last edit by "Troy Remmington" (Jul 6th 2005, 11:07pm)
high voltage Provokationsspammer
This post has been edited 1 times, last edit by "Ernando Langhan" (Jul 7th 2005, 7:49am)
Date of registration: Jan 20th 2005
Bike: Honda SLR 650 + Simson "Schwalbasaki" '84
Quoted
Original von Kingmueller
Dann bist du also nur ein kleiner dreckiger Poser, dems nur wichtig ist was auf den Sachen drauf steht und der deswegen immer die Vorjahreskollektionen in irgendwelchen Reste-Stores oder gar Second Hand kram kauft?