Tuesday, August 12th 2025, 3:40pm UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Date of registration: Mar 11th 2004
Bike: CBR 600 PC35, Kilogixxer K2, WDB 203.061, WDB211.052
Location: Rastatt, Berlin
Quoted
Original von CBR125R-Power
wie schafft man des n ESD so aussehen zu lassen
sieht aweng thermisch belastet aus
Date of registration: Dec 26th 2003
Bike: BMW R 850 R +Golf III Cabrio *Grummel-Edition*
Location: Starnberg
Date of registration: Nov 11th 2004
Bike: Honda Varadero XL125 V 2004-2006, Kawasaki ZZR 600 ab jetzt
Location: LK Rosenheim/Oberbayern
Date of registration: Mar 11th 2004
Bike: CBR 600 PC35, Kilogixxer K2, WDB 203.061, WDB211.052
Location: Rastatt, Berlin
Quoted
Original von popo
Quoted
Original von CBR125R-Power
wie schafft man des n ESD so aussehen zu lassen
sieht aweng thermisch belastet aus
für die nicht raser kann man sie so kaufen... wenn man allerdings nen Wochenende auf der Rennstrecke ist bei 30°C im Schatten schaut der Originale danach auch so aus... mein Verbindungsrohr schaut bis zum Carbon auch so aus... verfärbt sich halt durch die hohen Temparaturen...
*Hopfen- & Malz-Verlierer*
Quoted
Original von Static
was kostet denn die wave für die hintere bremse?