Tuesday, May 20th 2025, 3:40pm UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Date of registration: Dec 5th 2004
Bike: Husky CR 125´ 01, KTM EXC 125 oder 250 in planung!
Location: Nürnberg
Date of registration: Dec 5th 2004
Bike: Husky CR 125´ 01, KTM EXC 125 oder 250 in planung!
Location: Nürnberg
Quoted
Original von RS_La
tja, wenn sie nicht weggeht und es deswegen nicht für ne WR reicht, musser halt weiter spinnen....
willst gewicht sparen? nimm ab
Date of registration: Dec 5th 2004
Bike: Husky CR 125´ 01, KTM EXC 125 oder 250 in planung!
Location: Nürnberg
Quoted
Original von creative
-> hast du vor die noch straßentauglich zu lassen?
Date of registration: Dec 5th 2004
Bike: Husky CR 125´ 01, KTM EXC 125 oder 250 in planung!
Location: Nürnberg
Quoted
Original von HUSYsm125s
ey is sag dia ein lass die so die is so sau geil.
Mit dem Öl würde ich erst recht lassen da du da viel beachten musst und sie hat ja kein richtiges Mischverhältniss durch Gas geben und weg nehmen ändert sich das Verhältniss ein wenig. Und wenn du da was falsch machst is dein Motor im arsch.
Das mit dem Licht is auch scheiße da du wenn du Gas gibst mehr Spannung hast und die werden Lampen immer unter verschiedene SPannung stehen und platzen dir schnell weg.
Mfg Lennart
Date of registration: Apr 10th 2003
Bike: Suzuki RGV VJ22B
Location: Prüm in der Eifel (RLP)
Quoted
"Spüührrrst du die sohne?"
This post has been edited 2 times, last edit by "SKD" (Jul 23rd 2005, 2:38pm)