Monday, September 23rd 2024, 6:08am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Date of registration: Aug 2nd 2003
Bike: KTM SX 125 ´03 & Kawa Zephyr 750
Location: Heilbronn(Bad Fr´Hall)
This post has been edited 1 times, last edit by ".:|catkill:." (Jul 29th 2005, 9:05am)
Date of registration: Jul 16th 2005
Bike: Yamaha DT-125R´05 Bike: Yamaha YZ 125 ´03
Location: nähe MUC
Date of registration: Sep 24th 2002
Bike: alt oder nicht alt das ist hier die Frage!!!
Location: Nürnberg
Date of registration: Apr 10th 2003
Bike: Suzuki RGV VJ22B
Location: Prüm in der Eifel (RLP)
Quoted
Original von EviL-R
also straße stirbt jetzt ziemlich schnell aus
die Motocross werden auf bald ersetzt ca. 2-4 Jahre dann is ne 2T was ganz besonders auffer Piste
die Entwicklung wird in 4T reingesteckt und man bedenke ne YZ250F wiegt grad ma en paar kilo mehr als ne YZ125 und des wird sich noch ändern
die werden immer leichter und robuster sind weniger anfälliger
Reperatur is halt schwerer und kostenintensiver dafür entfällt die "ständige" wartung
so long
4T (leistung übers komplette drehzahl band)
2T (schwer zu fahren und anstrengend)
trotzdem 4T sind für Weicheier (525SX ausgeschlossen die fährt sich scho wieder wie ne 2T )
Quoted
"Spüührrrst du die sohne?"