Wednesday, June 18th 2025, 1:13am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Mafti
Unregistered
Date of registration: Sep 2nd 2001
Bike: Sachs ZZ`99 und ZX`97,KTM EXC 360 `96,Husqvarna WR250 `03
Location: Neustadt an der Weinstraße/ Mußbach
Date of registration: Sep 1st 2001
Bike: Cagiva Supercity und Sachs ZX, beide offen
Location: 943 Bogen bei Straubing (Niederbayern)
*H.D.G.D.L*
Date of registration: Sep 1st 2001
Bike: KTM LC2 gestohlen 31.08.2002, jetzt KTM EXE
Location: Greiz/Thüringen
Quoted
Original von Stephan125
Motor DT is komplett anders wie ZX, Tzr, TDR, LC2, Sting usw.
die andren sind ziemlich gleich!! Das komplette Motorgehäuße ist anders, man kann bei der DT ned mal anlasser dran machen da is fest zu!! Zündung is anders, Primärübersetzung ist anders!! So das wars glaub ich.. aber DT hat NICHT den selben Mtor wie die andren alle, sieht nur von außen so aus!!