Wednesday, May 7th 2025, 6:16am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
AnjaFromLE
Unregistered
Quoted
Original von Funky
Quoted
Original von raphiwolle
Wieso das denn??
2 Takt Motoren sind sehr einfach aufgebaut hingegen die 4 Takter Motoren verfügen über Ventile uvm.
Das stimmt. Der NAchteil beim 2-Takter ist der höhere Verschleiß zum 4-Takter. Der 2-Takter geht wahrscheinlicher kaputt als der 4-Takter![]()
This post has been edited 1 times, last edit by "AnjaFromLE" (Oct 30th 2005, 7:08pm)
Date of registration: Oct 29th 2005
Bike: Kringel: GSX R 750 L1, Street: Vespa LX 125
Location: Unterfranken
Quoted
Original von Funky
Quoted
Original von raphiwolle
Wieso das denn??
2 Takt Motoren sind sehr einfach aufgebaut hingegen die 4 Takter Motoren verfügen über Ventile uvm.
Das stimmt. Der NAchteil beim 2-Takter ist der höhere Verschleiß zum 4-Takter. Der 2-Takter geht wahrscheinlicher kaputt als der 4-Takter![]()
Quoted
Original von ???
ich find die cbr ja auch klein, aber nsr?
Die doch auch, soviel größer is die nicht...
Quoted
Original von Nico0711 - Thema: Fliegengitter
Nee das mir zu doof. Dann kommt ja garkeine Luft mehr ins Zimmer.
Date of registration: May 20th 2004
Bike: Honda Hornet 600 PC34
Location: Stemwede, NRW
This post has been edited 1 times, last edit by "julian_xv" (Nov 1st 2005, 9:05pm)
Date of registration: Oct 29th 2005
Bike: Kringel: GSX R 750 L1, Street: Vespa LX 125
Location: Unterfranken