Wednesday, June 25th 2025, 7:25am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Date of registration: Feb 22nd 2002
Bike: Honda NSR Bj.'98 @ ~ 14.800 km, Simson Sperber Bj.'94 @ 13000 km, Subaru Justy KAD 4WD *rulez* 8)
Location: Ulm
Date of registration: Sep 1st 2001
Bike: Honda NSR 125, Yamaha YZF R6
Location: 38229 - Salzgitter - Niedersachsen
Quoted
Original von Chris_RS
was laberst du denn? dann mach dir halt gefälligst die richtige übersetzung drauf
Quoted
Original von NSR_rocks
Quoted
Original von Chris_RS
was laberst du denn? dann mach dir halt gefälligst die richtige übersetzung drauf
Das hat was mit der Übersetzung zu tun. Er ist mit der selben Übersetzung bei 120 immer im roten bereich, ob offen oder gedrosselt.
Date of registration: Sep 1st 2001
Bike: Honda NSR 125, Yamaha YZF R6
Location: 38229 - Salzgitter - Niedersachsen
Quoted
Original von Chris_RS
Quoted
Original von NSR_rocks
Quoted
Original von Chris_RS
was laberst du denn? dann mach dir halt gefälligst die richtige übersetzung drauf
Das hat was mit der Übersetzung zu tun. Er ist mit der selben Übersetzung bei 120 immer im roten bereich, ob offen oder gedrosselt.
och man, so schwer isses doch net... wenn seine mit der 7ps drossel im 6. ausdreht hat er ne andere übersetzung drauf, mit der originalen dreht sie dann 8000upm