Friday, September 26th 2025, 6:33am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
maxbert
Unregistered
Quoted
Original von Fat Tony
die mz 2zylinder auf 125ccm lol drosselung mitm interval s. überbrücken fertig is...
Quoted
captain winters(wenn man den motor killen will kann man aber im . schneller fahren)
Quoted
Original von |=||_|5KY 5M5
joa 15ps auf 110 kg is ja genau so wie auf 220kg![]()
This post has been edited 1 times, last edit by "creative" (Jan 15th 2006, 11:03pm)
Rebell
Unregistered
Quoted
Original von Rossi89
Mit beiden Maschienen kann man ohne Probleme längere Strecken fahren. Ich würde die MZ nehmen. Mit der bin ich auch in der FS gefahren. Allerdings ist dei 80 kmh Drosselung der MZn ziemlich beschissen.
Date of registration: Jan 14th 2004
Bike: KTM 990 SuperDuke 2010, KTM 450 EXC Racing 07 (sold) , Kawasaki GPX 600 R, Zündapp GTS 50
Location: Bayern (Amberg)
Quoted
Original von Kus-style
ihr fotographiert hier eure scheisse, aber ich bin der perverse wenn ich ein bild von meinem yarak zeig Augen rollen.
This post has been edited 1 times, last edit by "RoadRunner" (Jan 22nd 2006, 3:28pm)