Tuesday, September 16th 2025, 12:24pm UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
SETO
Unregistered
This post has been edited 1 times, last edit by "SETO" (Jan 15th 2006, 6:10pm)
Date of registration: Feb 10th 2004
Bike: Suzuki Bandit 600 Kult
Location: Berlin/Brandenburg
This post has been edited 2 times, last edit by "ProContra" (Jan 18th 2006, 11:47pm)
Date of registration: May 20th 2004
Bike: Honda Hornet 600 PC34
Location: Stemwede, NRW
Quoted
Original von ProContra
Wenn nix mehr hilft nimm die Maße ab, mach mir eine vernünftige (!) technische Zeichnung und ich werd versuchen auf arbeit ein bissl Material zu klauen und dir son Teil was der Julian gezeigt hat zu bauen. Is blöd da ich hinter Chefs rücken arbeiten müsste... Habt ihr son Scheiss nicht in der Werkstatt? Find ich aber gut das du deine Kupplung wechselt, hat se schon lange nötig =P
edit: Wenn du lieb bist gibts ne Widmung mit Schlagzahlen/buchstaben in das Teil![]()
Date of registration: Feb 10th 2004
Bike: Suzuki Bandit 600 Kult
Location: Berlin/Brandenburg
SETO
Unregistered
This post has been edited 1 times, last edit by "SETO" (Jan 21st 2006, 1:51pm)