Wednesday, April 30th 2025, 7:29pm UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Quoted
Original von julian_xv
beim 4 takter gehts auf die ventile, beim 2 takter kann ich mir vorstellen das die unkontrollierte erwärmung nicht gut ist
Date of registration: May 20th 2004
Bike: Honda Hornet 600 PC34
Location: Stemwede, NRW
*Ökofutzie*
Date of registration: Dec 15th 2003
Bike: ZXR 750 L; Auto: Kleinster Serien V6 der Welt.
Location: Nürnberg
This post has been edited 1 times, last edit by "Yarin" (Feb 24th 2006, 9:29pm)
Quoted
Original von Yarin
Mmhh... naagut da könnteste recht haben. Aber was, wenn wir von einem luftgekühlten Motor ausgehen der im Stand ordentlich gequält wird? (wird immer theoretischer)
Date of registration: Mar 29th 2002
Bike: genügend....
Location: Alzenau / Fahrerlager Nürburgring
Quoted
Original von julian_xv
außerdem gibts dann nix an was sich das gemisch entzünden könnte
Date of registration: Sep 24th 2002
Bike: alt oder nicht alt das ist hier die Frage!!!
Location: Nürnberg
Quoted
Original von ApriliaWorld
Quoted
Original von julian_xv
außerdem gibts dann nix an was sich das gemisch entzünden könnte
Über welchen Mist hier wieder geredet wid. Zu geil.
Nun zu deinem Post. Lach nicht. Aber es haben schon Luftfilter das brennen angefangen![]()
Quoted
Original von praller Hans
wieso die kiste läuft gut so wie se läuft(keine auffälligkeiten/startschwierigkeiten etc.) is aber halt son bäng......bäng...bäng vorm--im begrenzer...