Monday, September 15th 2025, 2:17am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Date of registration: Jul 11th 2003
Bike: KTM LC8 < 4 sale.
Location: Alzenau / Darmstadt
This post has been edited 2 times, last edit by "mephir" (Apr 12th 2006, 5:51pm)
*Hopfen- & Malz-Verlierer*
Date of registration: Jul 11th 2003
Bike: KTM LC8 < 4 sale.
Location: Alzenau / Darmstadt
GSM-50
Unregistered
*Hopfen- & Malz-Verlierer*
Quoted
Original von snapper
gefällt mir überhaupt nicht, dann noch so wenig druck
snapper
Unregistered
Quoted
Original von Kingmueller
Quoted
Original von snapper
gefällt mir überhaupt nicht, dann noch so wenig druck
Wie willst du bitte abschätzen wie der Druck eines 350er Einzylinders is?
Theoretische Höchstwerte und "Druck" sind meist zwei paar Schuhe
je nach Einsatzzweck find ich die Leistung garnich soo gering![]()
GSM-50
Unregistered
Quoted
Original von snapper
Quoted
Original von Kingmueller
Quoted
Original von snapper
gefällt mir überhaupt nicht, dann noch so wenig druck
Wie willst du bitte abschätzen wie der Druck eines 350er Einzylinders is?
Theoretische Höchstwerte und "Druck" sind meist zwei paar Schuhe
je nach Einsatzzweck find ich die Leistung garnich soo gering![]()
gut, ich kann es nicht richtig einschätzen, da hast du vollkommen recht, aber ich glaube nicht, dass du damit richtig schnell vorankommst, im gegensatz zu anderen enduros oder liege ich da jetzt komplett falsch? weil sie ist ja auch ziemlich schwer