Sunday, September 14th 2025, 9:37pm UTC+2
You are not logged in.
Date of registration: Jun 25th 2004
Bike: KTM 950 Adventure S, KTM 300 EXC, Hercules P3
Location: BaWü
Date of registration: Jun 25th 2004
Bike: KTM 950 Adventure S, KTM 300 EXC, Hercules P3
Location: BaWü
Date of registration: Dec 5th 2004
Bike: Husky CR 125´ 01, KTM EXC 125 oder 250 in planung!
Location: Nürnberg
This post has been edited 1 times, last edit by "R4c3b!k3r" (Jun 22nd 2006, 12:29pm)
Date of registration: Jun 25th 2004
Bike: KTM 950 Adventure S, KTM 300 EXC, Hercules P3
Location: BaWü
This post has been edited 1 times, last edit by "lc2-125" (Jun 22nd 2006, 1:12pm)
ducss900nuda
Unregistered
Quoted
is das denn normal das man auf schotter so nen gefühl hat als obs gleich runter
This post has been edited 1 times, last edit by "ducss900nuda" (Jun 22nd 2006, 2:16pm)
Quoted
Original von lc2-125
das mit niemals vorne bremsen ist mal wieder größter humbug aller zeiten!
natürlich vorne bremsen!! das ist viel wichtiger als hinten, die verzögerung ist viel besser!
hinten bremst man eigentlich nur um einen drift einzuleiten, zb um enge kehren oder 180° kurven
This post has been edited 1 times, last edit by "Zamar" (Jun 22nd 2006, 6:31pm)
towotec
Unregistered
Quoted
natürlich vorne bremsen!! das ist viel wichtiger als hinten, die verzögerung ist viel besser!
Date of registration: Apr 10th 2003
Bike: Suzuki RGV VJ22B
Location: Prüm in der Eifel (RLP)
Quoted
"Spüührrrst du die sohne?"
Date of registration: Dec 5th 2004
Bike: Husky CR 125´ 01, KTM EXC 125 oder 250 in planung!
Location: Nürnberg
Date of registration: Dec 5th 2004
Bike: Husky CR 125´ 01, KTM EXC 125 oder 250 in planung!
Location: Nürnberg