Tuesday, September 16th 2025, 9:28am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Quoted
Original von Wallimar
... weil die Sitzbank abgepolstert und damit härter ist.
Zudem deutet das auf nen Frauenfahrzeug hin, also recht wenig Verschleiß am Motor, dafür aber wohl kaputte Kupplung und Getriebe.
This post has been edited 2 times, last edit by "Pogo" (Oct 3rd 2006, 4:44pm)
Quoted
Original von Husky-Boy
was mich am ABS stört, is der dazugehörige bremskraft vertsärker ... fahr du mal mit wissen eine R1 mit ABS am limit und lass den bremskraftverstärker ausfallen ... dann wünscht du dir die gute alte bremspumpe wieder ...
nsr
Unregistered
Quoted
Original von Husky-Boy
fahr du mal mit wissen eine R1 mit ABS am limit und lass den bremskraftverstärker ausfallen
This post has been edited 1 times, last edit by "nsr" (Oct 3rd 2006, 7:26pm)
Date of registration: Aug 26th 2004
Bike: Honda CBR 900 RR Fireblade + Suzuki GR 650
Location: Westerwald
Date of registration: Dec 9th 2005
Bike: Blade R.I.P Auto: Vectra A 2000
Location: Land der heiligen Ownage
This post has been edited 1 times, last edit by "Pwnz0r" (Oct 4th 2006, 5:23pm)