Wednesday, June 18th 2025, 4:09pm UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Date of registration: Feb 15th 2002
Bike: KTM EXC 450, Corratec 2005
Location: LK Günzburg
This post has been edited 1 times, last edit by "$chw@ob" (Nov 19th 2006, 11:53am)
Matthias
Unregistered
This post has been edited 2 times, last edit by "HORST SCHLEMMER" (Nov 19th 2006, 1:40pm)
Quoted
Original von Matthias
So grad den V10 TDI Phaeton vom ehemaligen Schulkollegen gescheucht (der braucht das Ding um sein Boot zu ziehen & repräsentativ weil er im Immobiliengeschäft vom Vater mit drin steckt, da kommt das blöd wenn man mit nem Seat aufkreuzen würde). So ein Diesel würde sogar mir ganz gut gefallen muss ich sagen.
Übrigens ziemlich krasser Wertverfall beim Phaeton. Hat sich den gekauft mit 20.000km, 1,5 Jahre alt für 38.000€. Was kostet der neu? Mehr als das doppelte? Find das schon ziemlich krass wie die im Preis runter gehen.
Untoaster
Unregistered
This post has been edited 1 times, last edit by "Untoaster" (Nov 30th 2006, 5:20pm)
silent_one
Unregistered
Date of registration: Sep 23rd 2002
Bike: Kawa ZR-7
Location: Bayerisches Vorstadtdorf, ehemals Hanauer Vorstadtghetto
This post has been edited 1 times, last edit by "Kus-style" (Dec 1st 2006, 2:35pm)