Monday, May 5th 2025, 10:43pm UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
*oben bei Mutti*
Date of registration: Dec 31st 2003
Bike: Duc 916; KX 250; Aprilia Rx mit ordentlich Schmakkes; 3mal Yamha Fs-1; Vespa 125PX;son komischer Traktor maico mofa......
Location: DIRTY SOUTH
ducss900nuda
Unregistered
*oben bei Mutti*
Date of registration: Dec 31st 2003
Bike: Duc 916; KX 250; Aprilia Rx mit ordentlich Schmakkes; 3mal Yamha Fs-1; Vespa 125PX;son komischer Traktor maico mofa......
Location: DIRTY SOUTH
ducss900nuda
Unregistered
Quoted
Original von ducss900nuda
@ ktm
mit serienpott mach ich das ja ned und ich glaub ne sil motorkomplettanlage für 1100-1400 euro bringt genau so viel "spürbare" leistung wie ne tausendfach schlechter klingendere akra für 1800 - 2100 euro
find die teile einfach nur überteuert ... verarbeitung ... passform blablabla
passform , einmal anbauen bzw anpassen fertig ... man baut das ja ned dauernd hin und weg ... für sowas zahle ich keine 600 euro ...
This post has been edited 2 times, last edit by ">KTM_Gravity<" (Nov 27th 2006, 5:14pm)
*oben bei Mutti*
Date of registration: Dec 31st 2003
Bike: Duc 916; KX 250; Aprilia Rx mit ordentlich Schmakkes; 3mal Yamha Fs-1; Vespa 125PX;son komischer Traktor maico mofa......
Location: DIRTY SOUTH