Monday, May 5th 2025, 8:58am UTC+2
You are not logged in.
Date of registration: Aug 30th 2005
Bike: Honda CBR 600 RR; Sachs XTC 4T
Location: Heusenstamm bei Ffm
This post has been edited 1 times, last edit by "NiMa" (Dec 15th 2006, 4:55pm)
Quoted
Original von NiMa
vorallem keine lästigen riesigen vibrationen mehr wie beim einzylinder 4t motor meiner alten sachs...
Date of registration: Mar 17th 2005
Bike: SV650S K3 - YC2!
Location: Limburg / Darmstadt (Hessen)
Date of registration: Aug 30th 2005
Bike: Honda CBR 600 RR; Sachs XTC 4T
Location: Heusenstamm bei Ffm
Date of registration: Oct 27th 2001
Bike: Feuerstuhl + 900er Ringding + 1000er Feuerklinge und 600er schaukelstuhl
This post has been edited 1 times, last edit by "honk" (Jan 25th 2007, 4:37pm)
Date of registration: Mar 11th 2004
Bike: CBR 600 PC35, Kilogixxer K2, WDB 203.061, WDB211.052
Location: Rastatt, Berlin
This post has been edited 1 times, last edit by "CBR600-Power" (Jan 25th 2007, 7:20pm)
Date of registration: Mar 11th 2004
Bike: CBR 600 PC35, Kilogixxer K2, WDB 203.061, WDB211.052
Location: Rastatt, Berlin
Quoted
Original von NiMa
soooo mal ne frage ich kann mich immernoch nicht entscheiden.... weiße oder rote felgenrandaufkleber???? denk beides würd gut aussehn nur ist es nicht zuviel rot wenn ich die aufkleber jetzt auch noch in rot mach... bilder sind ja weiter oben!!wobei ich ja auch noch die rote dainse flanker kombi in den nächsten tagen kaufen werd... schwarz oder weiß???
mfg