Tuesday, July 22nd 2025, 6:44pm UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
This post has been edited 1 times, last edit by "Ralle" (Jan 24th 2007, 1:57pm)
Quoted
Original von mito_fahrer
völliger schwachsinn, wenn du es verbindest ist es genau so schädlich, wie wenn du gedrosselt fährst, da bei der drosselung im krümmer die abgase nicht entweichen können.
Ein 2 takter braucht zwar den rückstau, aber wie bekannt ist zu wenig und zu viel ist aller narren ziel.
Das einzige ist, dass die AS immer auf und zu macht, und da ja die abgase nicht raus können verrust der schieber und es geht zu streng, bis dein AS motor durchbrennt.
Also fahr sie gedrosselt oder gib ihr die offenen leistung zurück.