Thursday, May 1st 2025, 5:31pm UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
This post has been edited 1 times, last edit by "h4!z4" (Feb 7th 2007, 9:35pm)
Quoted
Original von h4!z4
7,5-8L ... wobei 7L ja normal sein sollen.
liegt aber glaub ich eher an der Kurzstreckenfaherei hier. So tragisch isses nicht unbedingt. Nur für so nen kleinen Motor find ichs etwas viel.
Ist ein 8V mit 60PS.
Das mit dem ZKD und der Kupllung stimmt. Hab aber bisher keine Anzeichen das sich was anbahnt.
Hat mittlerweile 83tkm drauf. bei 100k gehts gern mal los mit der Kupplung...
Bin mal gespannt![]()
Date of registration: Nov 5th 2005
Bike: PW80,KX85,06er DTX Auto: BMW
Location: nähe Wildeshausen
Date of registration: Nov 5th 2005
Bike: PW80,KX85,06er DTX Auto: BMW
Location: nähe Wildeshausen
Date of registration: Nov 5th 2005
Bike: PW80,KX85,06er DTX Auto: BMW
Location: nähe Wildeshausen