Wednesday, June 25th 2025, 3:08pm UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Date of registration: Feb 8th 2007
Bike: R6 ´02; Hercules G3 *restauration*
Location: Somborn
Date of registration: Mar 21st 2004
Bike: 3/4 Gixxe, Kilo Gixxe, Schwalbe, Simson SR50, Piaggio Free , Auto: BMW 320i (e46), Ibiza 6K
Location: Stuttgart
Quoted
Original von Flohot
glaubt mir, was im fahrzeugschein bei der vmax steht muss nicht immer stimmen. das was auf dem tacho steht stimmt, sonst bräuchte ich keinen..
*Hopfen- & Malz-Verlierer*
Quoted
Original von paulo
also wenn man den kolben anschaut sieht man schon sehr deutliche unterschiede zwischen gutem und shclechtem öl.
mit castrol gefahren blinkt er noch wie am ersten tag![]()
Quoted
Original von Kingmueller
Quoted
Original von paulo
also wenn man den kolben anschaut sieht man schon sehr deutliche unterschiede zwischen gutem und shclechtem öl.
mit castrol gefahren blinkt er noch wie am ersten tag![]()
Schonmal den direkten Unterschied gesehen?
Zwei gleichalte Motoren, die die gleiche Zeit lang und die gleiche Strecke mit gleichbleibendem öl gefahren wurden?