Sunday, May 11th 2025, 4:19pm UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Date of registration: Mar 11th 2004
Bike: CBR 600 PC35, Kilogixxer K2, WDB 203.061, WDB211.052
Location: Rastatt, Berlin
Date of registration: Nov 24th 2003
Bike: RS 125 1995(MP), RSV (RR)
Location: FFM / Stuttgart
Date of registration: Mar 11th 2004
Bike: CBR 600 PC35, Kilogixxer K2, WDB 203.061, WDB211.052
Location: Rastatt, Berlin
Quoted
Original von Ralle
Wie soll der Motor genau soviel Leisung wie der Motor von Mito und RS haben und dabei haltbarer sein? Wundermotor?
Mfg Ralle
Date of registration: Feb 8th 2007
Bike: R6 ´02; Hercules G3 *restauration*
Location: Somborn
Quoted
Original von chaossmurf
Quoted
Original von Ralle
Wie soll der Motor genau soviel Leisung wie der Motor von Mito und RS haben und dabei haltbarer sein? Wundermotor?
Mfg Ralle
jap kann man so sagen, der TZR 4DL Motor is von der leistung her min. genauso gut wie der RS Motor und haellt dabei wesentlich mehr aus
(TZR 4FL Motor hat etwas weniger Leistung is aber fast so haltbar wie der NSR motor)