Sunday, November 10th 2024, 8:43pm UTC+1
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Chris_K
Unregistered
Necris
Unregistered
*oben bei Mutti*
Date of registration: Dec 31st 2003
Bike: Duc 916; KX 250; Aprilia Rx mit ordentlich Schmakkes; 3mal Yamha Fs-1; Vespa 125PX;son komischer Traktor maico mofa......
Chris_K
Unregistered
This post has been edited 1 times, last edit by "Chris_K" (Mar 4th 2004, 3:04pm)
Necris
Unregistered
Quoted
Original von Chris_K
Aaaaaaaaaalso
scheint ja noch paar pubertäre Jugendliche hier im Forum zu geben
Quoted
Original von Chris_K
2. sind meine Felgen schon ziemlich versaut! Ich hab ALLES probiert! Auch mit Pollierset! Und ich hab schon mehr als 3 Stunden dran gearbeitet! Und mit Nevr Dull geht da gar nix!
Quoted
Original von Chris_K
Ich krieg die Sachen ja net so innen Arsch geschoben, wie hier so manch anderer
Quoted
Original von Chris_K
Liegt wohl daran, dass sie im Alltag gemobbt oder diskriminiert werden und sich im Schutz der Anonymität des Internets fühlen und sich alles erlauben können. ...find ich ziemlich arm
Necris
Unregistered
Necris
Unregistered
Chris_K
Unregistered
Date of registration: Jul 15th 2003
Bike: Hatte MZ 125 SM jetzt 89er RGV
Chris_K
Unregistered