Tuesday, September 16th 2025, 7:37pm UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Date of registration: Aug 7th 2002
Bike: KTM 125 LC2; KTM 300 EXC; Aprilia SXV 550
Location: earth
Date of registration: Feb 15th 2002
Bike: TZR 125 4FL (offen), Honda CY 50 (frisiert ohne Ende), 3er Golf
Location: 85461 Grünbach, Bayern
Date of registration: Oct 21st 2001
Bike: KTM LC4'01 SM, BMW 327i Drifter, CBR 900RR Firbelade '01, VTR1000 Firestorm '98
Location: Ulm-Heidenheim
Two-Stroke
Unregistered
Quoted
Original von Freddy2k
was ihr immer mit eurem scheiss höherlegen und dem scheiss nummernschild habt versteh ich net...
man hey macht die luftfilter drossel raus, powerwalze(auslasssteuerung) einstellen, ne Spes anlage ran und des ding geht wie die sau und des is ja wohl mehr wie gutes aussehen...
genauso wie die 55PS Polo freaks die aussehen als haetten se 200PS unter der haube...