Thursday, September 25th 2025, 1:03pm UTC+2
You are not logged in.
Date of registration: Apr 26th 2002
Bike: wieder ne Evo Mito, was sonst ;)
Location: Erftstadt City
This post has been edited 1 times, last edit by "Xell" (Sep 30th 2002, 2:02pm)
Date of registration: Jun 16th 2002
Bike: Aprilia RS 2002 SBK Kaputt; KTM Duke II 2002 Verkauft; Audi A3
Location: Ingelheim bei Mainz
*ichklauethreads*
Date of registration: Apr 26th 2002
Bike: wieder ne Evo Mito, was sonst ;)
Location: Erftstadt City
Date of registration: Apr 26th 2002
Bike: wieder ne Evo Mito, was sonst ;)
Location: Erftstadt City
Quoted
Original von Ginuwine
Mittlerer Teilbereich also muss du an der Nadel ausprobieren
aber ein Leistungsloch wird trotzdem bleiben, dewegen hol dir einen grossn Vergaser
This post has been edited 1 times, last edit by "Xell" (Oct 1st 2002, 2:03pm)
Date of registration: Jun 16th 2002
Bike: Aprilia RS 2002 SBK Kaputt; KTM Duke II 2002 Verkauft; Audi A3
Location: Ingelheim bei Mainz
Date of registration: Apr 26th 2002
Bike: wieder ne Evo Mito, was sonst ;)
Location: Erftstadt City
Quoted
Original von SEK
Achja, der Xell dreht nie über 8000, nicht wahr?
Irgendwie wolllten die Bullen dir das aber nicht abkaufen![]()
Date of registration: Jun 16th 2002
Bike: Aprilia RS 2002 SBK Kaputt; KTM Duke II 2002 Verkauft; Audi A3
Location: Ingelheim bei Mainz
Date of registration: Apr 26th 2002
Bike: wieder ne Evo Mito, was sonst ;)
Location: Erftstadt City