Monday, June 16th 2025, 11:45am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Date of registration: Dec 20th 2004
Bike: FZR 600 und ein Zündapp R 50
Location: Mülheim und Freiburg je nach Jahreszeit
Date of registration: Mar 11th 2004
Bike: CBR 600 PC35, Kilogixxer K2, WDB 203.061, WDB211.052
Location: Rastatt, Berlin
Date of registration: Mar 11th 2004
Bike: CBR 600 PC35, Kilogixxer K2, WDB 203.061, WDB211.052
Location: Rastatt, Berlin
Quoted
Original von NSR-Target
uiui nen ital motor
mach ma graphitpuder ein, wirkt wunder
Quoted
Original von CBR125R-Power
Quoted
Original von NSR-Target
uiui nen ital motor
mach ma graphitpuder ein, wirkt wunder
was ja noch besser is, is zucker im tank.
kann es sein das es auch nen motorwechsel bei der nsr gab wie bei aprilia Rotax 123 auf Rotax 122.
und manche leute dann meinen die hätten den "besonderen Motor" drin. dabei wurde der alte motor nur aufgefrischt und haltbarer gemacht...
Quoted
Original von NSR-Target
sach ich doch
ich glaub die SP hat n bissel n andren motor, auf jeden ne andere cdi un kickstarter