Sunday, June 1st 2025, 4:53am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Date of registration: Jun 4th 2006
Bike: Yamaha Yz 250; Sachs XTC 170; Honda Cr 125R, Yamaha Yz 400f
Location: Bayern
Quoted
Original von spLiT
1. mal du bist recht faul
aber ich will mal nicht so sein, legal kommt wohl nur der Gianelli in betracht, obwolh ich den optisch nicht sonderlich pralle finde
* Kenner der Szene! *
Date of registration: Feb 18th 2004
Bike: Im Moment gar keins Auto: E36 Compact 323ti
Location: Köln
This post has been edited 1 times, last edit by "zxheizer" (Sep 23rd 2007, 8:19pm)
Date of registration: Jun 4th 2006
Bike: Yamaha Yz 250; Sachs XTC 170; Honda Cr 125R, Yamaha Yz 400f
Location: Bayern
Quoted
Original von zxheizer
hab den gianelli mit abe dran, und bin nicht sonderlich zufrieden....
wennde dich net um den krümmer kümmerst, rostet der dir nach einem regen unterm arsch wech, und leistungsmäßig tut sich wie bei allen abe anlagen net sonderlich viel...hast halt wie so nen ganz minimalen turbo schub nochmal im oberen drehzahlbereich, das wars aber auch......ich bin sogar geneigt zu sagen, das mein komplett leerer serien krümmer en stück besser geht...
€: krass seit wann ham die gianellis denn nen kat drin..krass....und wen interssiert bei 125ern die euro abgasnorm..??? is das nen steuerunterschied..??
Date of registration: Jun 4th 2006
Bike: Yamaha Yz 250; Sachs XTC 170; Honda Cr 125R, Yamaha Yz 400f
Location: Bayern
Quoted
Original von zxheizer
....................not!!!!![]()