Tuesday, April 30th 2024, 2:58am UTC+2

You are not logged in.


Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Date of registration: Sep 5th 2002

Posts: 208

Bike: Husqvarna WR Supermoto (mit Straßenzulassung) "Verkauft" Jetzt Aprilia RS 125 Rossi Replica

Location: Hamburg-City

1

Wednesday, September 10th 2003, 3:59pm

Welchen Krümmer soll ich nehmen? Aprilia Ori.

Hallo ich hab hier 2 Krümmer liegen und zwar sind das 2 aprilia RS original Krümmer jedoch mit jeweils unterschiedlichen NUmmern und zwar fängt die eine mit MP01 dann e11 oder so ähnlich und dann 0039
die andere fängt mit MPA0 an und endet genauso also welchen soll ich nun drunterschrauben also wlecher bringt mehr lesitung und hat einer davon nen Kat? oder sit irgendwie im Resonanzkörper gedrosselt oder haben die sogar unterschiedliche resonanzlängen?
:)63 Skate Or Die :)63
  • Go to the top of the page

Rate this thread