Friday, September 19th 2025, 11:17am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Date of registration: Sep 1st 2001
Bike: 7 x NSR 125 JC20, 2 x XTC 125 2T, Yamaha TZR 250 2MA, Piaggio NRG 50 eXtreme LC
Location: Siegburg
Quoted
geb mich nun erstmal mit nem 2er golf zufrieden. bj 91, 90 ps, chiptuning +10-15 PS
Quoted
Original von Thomas
Quoted
geb mich nun erstmal mit nem 2er golf zufrieden. bj 91, 90 ps, chiptuning +10-15 PS
Bei nem 1,8 L 90 PS Saugmotor durch Chiptuning 10-15 PS!? Naja, eher nich![]()
![]()
Quoted
Original von Wicked
weniger rauchen, mehr geld für chickenburger haben!
Date of registration: Sep 1st 2001
Bike: 7 x NSR 125 JC20, 2 x XTC 125 2T, Yamaha TZR 250 2MA, Piaggio NRG 50 eXtreme LC
Location: Siegburg
Quoted
doch da bin ich mir wiederum sicher das es serienmäsig einen automatik scirocco gab!
fwmone
Unregistered
Quoted
Original von taffer Manfred
superlader?? ist doch turbolader falls du jetz das englische supercharger meinst
ja quasi wie ein kompressor
Quoted
Original von taffer Manfred
superlader?? ist doch turbolader falls du jetz das englische supercharger meinst
ja quasi wie ein kompressor
Quoted
Original von Wicked
weniger rauchen, mehr geld für chickenburger haben!