Thursday, June 26th 2025, 3:25pm UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Date of registration: Oct 21st 2001
Bike: KTM LC4'01 SM, BMW 327i Drifter, CBR 900RR Firbelade '01, VTR1000 Firestorm '98
Location: Ulm-Heidenheim
Quoted
Original von Freddy2k
Musst dich nur mal über 4Takt informieren und deinen dad davon überzeugen, 2Takter sterben immer mehr aus...
Quoted
Original von Freddy2k
Das widerspricht sich, 250er 2Takt und normale schrauberkenntnisse bzw Profi erforderlich...
Musst dich nur mal über 4Takt informieren und deinen dad davon überzeugen, 2Takter sterben immer mehr aus...
Quoted
Original von ztone
du würdest mir also nen 250er 4takter empfehlen? dumme frage: geht der 250 4t denn auch gut? bin bis jetzt noch kein 4t in der klasse gefahren hab da keine ahnung...
mal schauen, ob wir den alten herrn überzeugt kriegen.![]()
This post has been edited 1 times, last edit by "Zamar" (Feb 15th 2003, 12:42pm)
Date of registration: Oct 21st 2001
Bike: KTM LC4'01 SM, BMW 327i Drifter, CBR 900RR Firbelade '01, VTR1000 Firestorm '98
Location: Ulm-Heidenheim