Tuesday, September 16th 2025, 11:57am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Date of registration: Sep 4th 2005
Bike: GSX-R K6,Grünes Monster aus Fernost, Aprilia rs 125
Location: Heilbronn
This post has been edited 1 times, last edit by "Rossi89" (May 2nd 2006, 2:54pm)
Date of registration: Dec 3rd 2004
Bike: Yamaha R6S 07, alle 125er wesch, Mini Cooper R31, BMW 330CI E 46
Location: Echterdingen
Quoted
Original von otikkaa
siehste, 15km weiter von dir gehoert das herumspritzen von koerperfluessigkeiten zum tag wie beispielsweise das geschaeft aufm stillen oertchenandere laender, andere sitten
![]()
Quoted
Original von Böser_Wolf
mito wiegt 140kg, also wo ist das prob?
This post has been edited 1 times, last edit by "Böser_Wolf" (May 2nd 2006, 4:45pm)
This post has been edited 1 times, last edit by "lightning" (May 2nd 2006, 10:18pm)
Quoted
Original von -=m@i=-
ich fahr die shcon seit zwei jahren so....
hatte zwischendurch mal lange übersetzung drauf und dann kann man den letzten voll vergessen und mit zwei leuten eh.... deswegen liebe kurz übersetzt und wenn man es ein bisschen kann bekommt man schonmal kleine whellies hin![]()
ne spass das doch nur ne frage wann man schaltet sonst kann ich mir ncith vorstellen das eine kurze übersetzung den motor schaden sollte ?! sie ist fast schneller mit kurzer überetzung weil der letzte gang dann komplett ausgedreht wird...