Monday, June 16th 2025, 4:02pm UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Date of registration: Feb 15th 2002
Bike: KTM EXC 450, Corratec 2005
Location: LK Günzburg
Quoted
Original von alexs
gibts massig, ich weiss garned was du hast. ich würd mal mobile.de anwerfen... bis 70tkm, diesel, etc bekommt man ab ~11k Euro ab 1. Hand.
Gut, S-Line halt noch, das kostet aber auch keine 4k Euro aufpreis -.-
* bald: ötzlow *
This post has been edited 1 times, last edit by "leölöw" (May 22nd 2006, 6:21pm)
Quoted
Wenn du mir erzählen willst das du bei 180 keine Schwitzigen Hände hast lügst du gewaltig.
This post has been edited 2 times, last edit by "jaques le penible" (May 22nd 2006, 6:21pm)
Quoted
Original von leölöw
ja deshalb interessierts mich ja...was soll das Ganze bitte bringen wenn es fast 1000 Euro kostet
Quoted
Original von M.C. SACHS XTC 4 T
Peace Leute ich will mir demnächst nen Schalter rippen.
* bald: ötzlow *
Quoted
Wenn du mir erzählen willst das du bei 180 keine Schwitzigen Hände hast lügst du gewaltig.
This post has been edited 1 times, last edit by "jaques le penible" (May 22nd 2006, 7:09pm)
* bald: ötzlow *
Quoted
Original von jaques le penible
aldaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
abspritz
http://videos.streetfire.net/video/B209E…6261B2B492B.htm
jo chiptuning bringt halt bei turbos was indem der ladedrcuk erhöht wird
* bald: ötzlow *