Monday, June 23rd 2025, 12:22am UTC+2
You are not logged in.
This post has been edited 1 times, last edit by "nobody" (Jun 8th 2006, 10:48am)
ducss900nuda
Unregistered
This post has been edited 1 times, last edit by "ducss900nuda" (Jun 8th 2006, 8:09pm)
Date of registration: Mar 11th 2004
Bike: CBR 600 PC35, Kilogixxer K2, WDB 203.061, WDB211.052
Location: Rastatt, Berlin
This post has been edited 1 times, last edit by "CBR600-Power" (Jun 8th 2006, 10:02pm)
Date of registration: Dec 9th 2005
Bike: Blade R.I.P Auto: Vectra A 2000
Location: Land der heiligen Ownage
Date of registration: Mar 11th 2004
Bike: CBR 600 PC35, Kilogixxer K2, WDB 203.061, WDB211.052
Location: Rastatt, Berlin
Date of registration: Jan 5th 2006
Bike: Honda CBR 600FS [v] Auto: Honda Civic 1.5i EG8
Location: Bonn
This post has been edited 1 times, last edit by "Raven" (Jun 9th 2006, 3:09pm)
Quoted
Original von Raven
Auch auf die Gefahr hin, ausgelacht zu werden, eine Frage an euch:
Was passiert, wenn man auf Reserve schalten muss? Geht die Kiste aus oder nimmt sie erstmal einige Meter schlecht Gas an?
Hab keine Ahnung, weil ich es nie so weit kommen lasse, dass es nötig wäre..
Date of registration: Apr 18th 2004
Bike: Ducati 748 Husqvarna WR 125 Auto: BMW
Location: 92237 Sulzbach-Rosenberg
Quoted
Original von Kawasaki zx10-r
servus leute,
also 180 km komm ich nur wenn ich in urlaub fahr!
komm mit einer tankfüllung,wenn ich nach feierabend ne runde dreh 95 km!
dann schluckt das ding 13 liter!
Aber das muss es dir wert sein!