Thursday, May 8th 2025, 9:59pm UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
This post has been edited 2 times, last edit by "fanatik-wolf" (Dec 7th 2007, 12:25pm)
Date of registration: Jun 4th 2006
Bike: Yamaha Yz 250; Sachs XTC 170; Honda Cr 125R, Yamaha Yz 400f
Location: Bayern
* Kenner der Szene! *
Date of registration: Feb 18th 2004
Bike: Im Moment gar keins Auto: E36 Compact 323ti
Location: Köln
This post has been edited 1 times, last edit by "fanatik-wolf" (Dec 7th 2007, 4:08pm)
* Kenner der Szene! *
Date of registration: Feb 18th 2004
Bike: Im Moment gar keins Auto: E36 Compact 323ti
Location: Köln
* Kenner der Szene! *
Date of registration: Feb 18th 2004
Bike: Im Moment gar keins Auto: E36 Compact 323ti
Location: Köln
Date of registration: Apr 22nd 2002
Quoted
Original von fanatik-wolf
Quoted
Original von sleepwalker
Seit wann hat'n ne Sachs ne CDI Drossel drin.
Zudem kenne ich fast kein Moped das über CDI gedrosselt ist ?!?!?!
fast alle die man drosseln kann-gg
momentmal?!? cdi ist blackbox<<<<<<< fachausdruck heißt cdi-blackbox <> spitzname
Quoted
Original von fanatik-wolf
Quoted
Original von sleepwalker
Seit wann hat'n ne Sachs ne CDI Drossel drin.
Zudem kenne ich fast kein Moped das über CDI gedrosselt ist ?!?!?!
fast alle die man drosseln kann-gg
Ähm nein ???
Dann zähl mir halt mal 'n paar auf.
Wenn dann wird's über eine seperate Blackbox gemacht, was aber rein garnichts mit der CDI zu tun hat.