Monday, May 12th 2025, 6:29am UTC+2
You are not logged in.
Dear visitor, welcome to Youngbiker.de Forum - Community & Infos für 125er, Sportler, Enduros, Supermotos, Tourer, Chopper und Cruiser. If this is your first visit here, please read the Help. It explains how this page works. You must be registered before you can use all the page's features. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.
Date of registration: Apr 12th 2005
Bike: ex: Suzuki Dr; jetzt: GSX 750, BMW r45.KTM LC4 620
AnjaFromLE
Unregistered
This post has been edited 1 times, last edit by "AnjaFromLE" (Aug 27th 2005, 4:59pm)
This post has been edited 1 times, last edit by "xGERxSpiderx" (Aug 27th 2005, 5:06pm)
AnjaFromLE
Unregistered
Quoted
Original von xGERxSpiderx
Mir isses ja egal was du mit deinem Moped machst.
Ist ja ein 4-Takter. Da macht das ja nichts wenn du untertourig fährst.
Aber du fährst dann eben statt 10 (?!) oder wieviel PS die hat mit 5 PS rum oder so.
Bevor der Begrenzer einsetzt wird geschaltet.
Ob du dann jetzt 0,5 Liter auf 100 km mehr Verbrauchst (die 75 Cent) is doch dann egal, es macht auf jedenfall viel mehr Spaß.
Und ob du`s glaubst oder nicht, dem Motor tut es sogar gut, wenn du ihm mal bissl Drehzahl gibts.
Date of registration: Apr 26th 2005
Bike: Sachs XTC *geschrottet*; MZ 125SM *verkauft*; GSX-R 1100 *verkauft*; Z750
Location: Nürnberg
AnjaFromLE
Unregistered