Saturday, May 3rd 2025, 11:28pm UTC+2
You are not logged in.
Date of registration: Dec 1st 2006
Bike: Varadero XL 125
Location: Neust./ Nds. ( Steinhuder Meer)
Date of registration: Mar 28th 2007
Bike: Kreidler Supermoto 125 ; Nox Flipper
Location: München
This post has been edited 2 times, last edit by "denny_k" (Mar 28th 2007, 11:45pm)
Date of registration: Dec 1st 2006
Bike: Varadero XL 125
Location: Neust./ Nds. ( Steinhuder Meer)
Date of registration: Mar 28th 2007
Bike: Kreidler Supermoto 125 ; Nox Flipper
Location: München
This post has been edited 3 times, last edit by "denny_k" (Mar 30th 2007, 12:09am)
Date of registration: Mar 26th 2006
Bike: YAMAHA YBR 125 ('06)
Location: Hamburg (Veddel) und Rügen
Date of registration: Mar 28th 2007
Bike: Kreidler Supermoto 125 ; Nox Flipper
Location: München
This post has been edited 2 times, last edit by "FTP^^" (Mar 30th 2007, 2:58pm)
Date of registration: Mar 28th 2007
Bike: Kreidler Supermoto 125 ; Nox Flipper
Location: München
Date of registration: Mar 28th 2007
Bike: Kreidler Supermoto 125 ; Nox Flipper
Location: München
Quoted
Original von FTP
Ich denke die Cup Maschine wird auf einen anderen Rahmen (wohlmöglich Aluminium) aufbauen , der filigraner und nicht so schwer ausfällt wie der Serien-Pendant.Daraus lässt sich dann auch wunderbar das mehrgewicht ableiten.
Date of registration: Dec 1st 2006
Bike: Varadero XL 125
Location: Neust./ Nds. ( Steinhuder Meer)
Quoted
Original von denny_k
hmm.....dann siehts wohl schlecht aus mit tuning.......ich hab mir so n paar sachen in meinen kopf gesetzt.... ich rätsel grad wie ich da n bissl gewicht wegbekomm......die juniorscup maschiene wiegt ja auch nur 98kg und nich knapp 130 wie die serienversion...
und weniger gewicht heißt ja mehr beschleunigung, mehr agilität...*Grüüüüüüübel*
This post has been edited 1 times, last edit by "matze63" (Mar 30th 2007, 9:11pm)
Date of registration: Mar 26th 2006
Bike: YAMAHA YBR 125 ('06)
Location: Hamburg (Veddel) und Rügen